Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2009.03.22. 21:44 petersen

Before

 Kövezzenek bár meg, megvallom őszintén: szeretem a Teleshop –ot. Legjobban a szépségápolási cuccok bemutatóit csípem, amikor egy-egy krémtől/szerkezettől/eszköztől, 10-25-30 évet fiatalodnak, ugyan ennyit fogynak, és megannyi ráncot dobnak el emberek, akár 10 perc alatt. Ezt természetesen, alaposan fotoshopolt képekkel alá is támasztják, tudományosan, meggyőzően, hitelesen. Bár én is használtam ezt a programot - aminek itt az eredménye - nagyon nem mélyültem el a témában, így most sem vettem elő a virtuális radírt és ceruzát. Közel három évtized sarát úgy sem lehetne hitelesebben ábrázolni, csak az eredeti képekkel.

 És hát ugye a múltkoriban emlegetett, mesebeli sárkány effektus: a kuplung láncot már biztosan cserélni kell. Csoda, hogy nem ugrott le magától, rendet rakva odabent.

Egyelőre ennyi, most kicsit hosszabb szünet jön. Mint kolleganőm megjegyezte: pénzből a hülye is tud költeni, így meg kell várnom az április eleji banki sms –t. A családi malacpersely fogyókúrája most kezdődik el igazán.
Addig is eltettem a sokadik adag brigéciol-befőttet (fincsi blokk-, és lengéscsillapító alkatrészekből), és felraktam a kredenc tetejére a sárgabarack befőttek, és a birsalmák mellé. Csak nehogy a hétvégi ebédnél az kerüljön a palacsintába.

Szólj hozzá!

Címkék: jawa motorblokk


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr321018945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása