Nehéz néha belátni, ha valami nem passzol bele az összképbe, és akárhogy is nézegettem a motort – állványon, lábon – egyértelművé vált: az első villa tényleg hosszú. Nem sokkal, épp csak pár centiméter hiányzik a boldogsághoz, akár csak az életben… Itt bizony vágni kell nincs mese, így gyorsan szét is kaptam a villaszárakat.
Egyszerű, mint a satu
Ervinnél úgy is jelenésem volt, mivel elkészült a kormányvégekkel. Kicsit alkudoznom kellett vele, hogy még a héten elkészüljön a rövidítés, na nem azért mintha elhúzná a munkát, hanem mert - szerencsére – van bőven mit csinálnia. A műhelyben most is halmokban álltak a tárcsák, dobok, felnik és egyéb „lomok”. Ráadásul ez nem egy egyszerű rövidítés, ennél kicsit összetettebb a dolog.
A villa szára ugyan is nem egy egyszerű cső, fejétől a farkáig más és más az átmérője. A felső végén ráadásul kúposan van kiképezve, hogy a kiflibe pontosan passzoljon. Belül pedig van egy menet, amibe a felső rögzítő csavarok mennek.
Kúpos
Az Ervintől elhozott kormányvégekkel Sanyihoz nyargaltam, hogy polírkoronggal adjunk a népi manikűrnek, és egy kis csillogást vigyünk az alumínium alkatrészekre.
Megy a polír
Nyílván nekiállhattam volna kézzel is, amennyiben lenne pár óra szabadidőm. Így sokkal gyorsabban végeztem, és az eredmény is látványosabb lett. A csutkákra felrakva pedig teljes lett az összkép.
Csilli-villi
Mivel a kipufogót annak idején rövidebbre szabtam, így a furulya sem úszta meg az átalakítást. Három „csőből” áll a furulya, szakaszonként tárcsákkal, amik a dob közepen tartják az egészet. Ezekből a csövekből a középsőt kihagytam, és rövidebbre szabtam az összetartó csavart is. A tárcsák közé pedig új tömítést vágtam hőálló klingeritből.
Hangfogó
Az összeszerelés nem egy ördöngös dolog. A sorrend adott, az összetartó csavarra sorban fel kell fűzni az alkatrészeket. Ez után mehettek a csavarok a végekre, majd az egész cuccos a dobba. Egy kis hőálló tömítés, majd két-két csavar oldalanként. Kész is.
Ez itt a vég
Egy kis előzetes, a következő postokból, a folyamatban lévő munkák alapján:
- a tank és az ülés már a fényezőnél van, és várja a RAL 6005 –ös színkódú zöldet
- az első és a hátsó sárvédő a hátsó lámpatartóval együtt Táborfalván krómozódik
- megrendeltem egy új kábelköteget, kapcsolási rajzzal együtt
- vettem váltómű olajat, lehet majd betölteni
Türelem, már nincs sok hátra!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
janiklaci 2010.03.31. 17:57:37
A kábelköteg fellelési helyét megosztod?
A hátulról - lentről készült kép szerintem különösen jó lett.
petersen 2010.03.31. 18:50:24
TyerCorp01 2010.03.31. 20:13:52
Ha minden jól megy, én már a héten röffentek! :)
petersen 2010.03.31. 21:00:32