Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2010.06.30. 21:45 petersen

Bessy goes to Hollywood

3:19. Ennyi jött össze elsőre. Ez nem teszt, nem is teljes bemutató, inkább amolyan összegzés féle, az első „félidő” izgalmas jeleneteinek egybegyúrása. Küldöm mindenkinek aki szereti, legyen az törzsgárda, vagy kóbor blogolvasó. Elő a kólát és a popcornt.
 

A felvétel Fuji Finepix S5800 kamerával készült, és Movei Maker segítségével lett a sok kis részből egész.
A forgató könyvet írta az, aki filmet rendezte és fényképezte. Magyar hangja: Gáti Oszkár. Szakértő: az nem volt. Közkincsé tette: az Indavideó és a caferacer.blog.hu.
A forgatás során egy állatnak sem esett bántódása. A veszélyes jeleneteket profi kaszkadőrök végezték! Kérem, ne próbálják utánozni az itt látottakat!

 

9 komment

Címkék: video jawa Bessy


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr902121771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PiciPeti 2010.07.01. 23:13:40

Üdv!

Nagyon jó lett a gép!
Bandázsolást hogy tetted fel? Vizesen fel, és rámelegedett?
Más:
Az a láncvédő miről való? Ilyenre vadászok mióta...

petersen 2010.07.02. 09:27:10

@PiciPeti: a bandázst vizesen kell feltekerni, és szépen részorul, ahogy szárad. égetve nem volt, mert még nem indult be a szerkezet. Erről van külön poszt itt: caferacer.blog.hu/2009/12/17/tekerjunk_1
A láncvédő a vateráról jött, eredetileg egy Balkánon volt, kicsit át kellett alakítani. Homokszórva, majd sziterezve lett.

2010.07.02. 10:39:40

becsulom az ilyen hazi krealmanyokat (jomagam is barkacsolok, de nem motort). kar hogy ilyen jawaba olod az idot meg pizt, valami igenyesebb gep kellett volna, hasznaltban valami olcso japo belfoldi es azt megkopasztani (mondom ezt ugy hogy volt jawam, bar nem volt eletem gepe csak akkor nem nagyon volt mas, most viszont mar lenne alternativa van alapanyagvalasztek...).

petersen 2010.07.02. 10:44:40

@uzsonna: a nagy álom egy honda cb 550 four lenne, vagy egy nagyobb cb a 70 -es évekből. ehhez azonban jóval több pénz és idő kellene. csak az alapmotor (amit itthon nem is érdemes keresni) 400-500.000 körül lenne, és erre jön a felújítás, átalakítás költsége. szóval majd untakozó milliomos koromban :-)

TyerCorp01 2010.07.08. 23:36:57

Jó lett a videó, a másik Postodhoz meg hozzászólva: ez az előre elkészített tyúkbél nem rossz megoldás, gondolj bele az én helyzetembe: nekem volt egy rosszminőségű 634 kapcsirajzom, kizárólag fekete vonalakkal, kiolvashatatlan betűkkel és 15 méter fekete autóvillamossági kábelem, meg 40 db sarum, de 2 nap alatt végeztem is vele. :)

TyerCorp01 2010.07.08. 23:37:39

Vagyis még ehhez, hogy jól megszerkesztetted, tetszik, én meg ehhez nem értek... :)

petersen 2010.07.13. 22:54:31

@baowah: eddig nem hallottam róla
szép, klasszikus formája van.
süti beállítások módosítása