Ilyet már csináltam korábban. Igaz a Jawa kerekeit könnyebb fűzni, mert a küllőket sugár irányban kell bedugni a kerékagyba, nem oldalról, mint a Romet keréknél. Ez kicsit bonyolítja a dolgokat, de ha csak minden második küllőt teszem bele – kívülről – akkor ez is megoldható. Igaz erre 2 óra után jöttem rá én is…
Alkatrészek. Ami nikkeles, az utángyártott
Az utángyártott anyák természetesen nem passzolnak a kerék furataiba, csak úgy, mint a küllők a dobba. Minden furatot át kellett fúrni.
Made in Taiwan, mi más..
Elsőnek az egyik oldalt fűztem be, illetve a másik oldalt kívülről, mert azokat a küllőket nem lehet beforgatni a helyükre, ha a többi a helyén van.
Az egyik oldal kész, a másik fékész
Fordít és befűz a másik oldal is. Közben persze nem árt a fényezésre vigyázni
Kész, centirozás majd ha lesz golyós kosár
Az elsőre a gumi is felment, kézzel. A festés nem sérült meg
A hátsó két anyára vár. Egy elveszett, egyet meg elnyaltam a sikítóval.
Egyelőre ennyi. Rendeltem egy új villát – kicsit más mint az eredeti – és elkezdem a váz és a hátsó villa átalakítását.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.