Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2009.10.11. 20:24 petersen

Leltár

Még a történet elején, készítettem egy listát, a motorral kapcsolatos tennivalókról. Azóta, mint lehet tudni, sok minden történt, volt ami megoldódott, és volt ami menetközben jött elő mint új probléma.
Mivel lassan egy éve pattant ki a motor(át)építés gondolata a fejemből, ideje egy kis „számvetést” tartani, mit is végeztem eddig. Ami biztos, itt tartok most:
 
-        szétszedve, tisztítva, homokszóratva minden,
-        a váz átalakítva,
-        minden csavar új, kisebb alkatrészek nikkeleztetve.
-        a váz és alkatrészei szinterezve,
-        új kerekek, kerékcsapágyak, fékbetétek,
-        porlasztó kívül-belül tisztítva,
-        új főtengely-szimeringek, blokk-tömítések.
-        az ülés is alakul, már „csak” bőrözni kell,
-        befeketedett az akku tartó, a villaszárak és a hátsó lengéscsillapító is,
-        deklik polírozva.
-        elkezdődött az összeszerelés.
 
Van azonban még jó pár intézni való:
-        kipufogódob szabás, égetés és krómozás,
-        tank festés,
-        tüte készítés a porlasztóra,
-        kerék-centrírozás,
-        villa, lengéscsillapító összerakás,
-        a kormány elkészítése,
-        lámpatartó,
-        elektromos bekötés,
-        pöcc-röff
 
A legfontosabb most az, hogy lábra állítsam a motort. Ennek érdekében homokszórattam a hátsó rugókat, mehetnek krómozásra. A hátsó lengéscsillapítókat elkezdtem összeszerelni, az elsők pedig tulajdon képen, készen állnak a beszerelésre. Csak egy kis csiszolás kell az alsó kormánykifliken, mivel a szinter miatt nem férnek a villaszárak a helyükre. Ha a kerék is ki lesz centírozva, akkor sínen lesz a dolog, és remélhetőleg később sem siklik ki.
 
 

P.S.: A jövő hétre szervezek egy kis ünneplést a blog születésnapjára, amiről majd részletesen beszámolok. 

1 komment

Címkék: jawa váz motorblokk


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr781443341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.10.14. 10:45:05

lehet, hogy tűtét egyszerűbb lenne rendelni a webről, több oalsz cég gyárt különböző méretben. Hacsak nincsen kéznél egy trombitakészítő mester a csaláfban, mert akkor bizos olcsóbb idehaza.

penge lesz a gép, egyre gusztusosabb. Ha elkészül, egy cikkre blokkolnám.