Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2010.03.24. 21:51 petersen

Siker, pénz, csillogás

  Hát kérem megtörtént az elképzelhetetlen, feltörtem mint a talajvíz. Jól eset a pici májamnak a múlt heti Totalbike szereplés, meg is látszott a statisztikán, olyan csúcs emelkedett ki az oldalletöltésekben, hogy külön expedíciót lehetne indítani a megmászására. Hála áldásos (nem)tevékenységemnek, azóta nem volt érkezésem írni, kicsit kalamajkás napok vannak mögöttem, de most újra itt, Önökkel/Veletek, csak itt és most, két reklám között, mint idő kitöltő műsorszünet. Az olvasótáborom magja szerencsére még megvan, nekik külön szeretnék küldeni egy szép lassú számot…
  Öcsém egyik oszlopos tagja az olvasóimnak, rendszerint a hétfő reggeli meetingek előtt olvassa el az előző hét eseményeiből faragott, hét végi posztokat. Most kicsit levette a kórság a lábáról és otthon van, remélem előtte a laptop, és EDGE –n keresztül olvassa e sorokat. Jobbulást neki, és akkor hát lássuk mi is történt a múltkori karc óta.
  A láncvédő és a lámpatartók elutaztak Pestre. Remélem a MPL nem kavarja el, és hamarosan viszont látom mindet, szép fekete műanyag héjban. Zolikának előre is köszönet, hogy a sok munka mellett van törődése a vackaimmal foglalkozni. Amennyiben a lámpatartók is itt lesznek, végre nem lesz üres a motor eleje, és felrakhatom a lámpát, legalább is remélem. A lámpakeret ugyanis visszatért a krómozótól a kipufogó dobokkal együtt. Cserébe leadtam a két sárvédőt és a hátsólámpa-tartót krómoztatni.
 
Gyertyát bele
 
  A dobok szintén felkerültek a helyükre. Felszerelés előtt kifúrtam a végen a tartócsavarok helyét, tömítések a helyükön, furulya beszerelve. Szép, tiszta, fényes… végre ez is a helyére kerülhetett, javítva az összképet
 
Trombita, csak még nem harsog
 
   Apropó összkép. Igyekszem saját ízlésem és elképzelésem szerint alakítani a motort, mind a mellett, hogy meghallgatom a kritikákat. A legutolsó postban is volt pár hozzászólás a kinézetet illetőleg. Akkor ígértem egy „lábonállós” képet:
 
Falhoz támasztani szabad
 
  Jó, jó, szemtelen még, mert nincs lámpa az orrában (hú, de bizarr egy mondat). Ennek ellenére azt kérem: szavazzanak, és mondják meg a frankót:
 

  Csak bátran, őszintén, tessék csak, tessék!
 (Természetesen amennyiben nekem nem tetsző eredmény születik, akkor azonnal leveszem a szavazógépet a blogról, és a rossz szavazatokat leadókat IP cím alapján megkeresem, és Tarantino filmeket megszégyenítő bosszút állok!)

 

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr431866395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TyerCorp01 2010.03.28. 17:37:52

Jól áll neki a napsütés!
Fasza kis motor lesz ez! :)

tibita 2010.03.28. 20:51:53

Gratulálok, szép munka.......

Tisztelve az alkotót, én csak annyit tennék hozzá, kiemelve a járgány stílusából a "Racer" jelleget, hogy kissé "felhúznám" a kipufogókat (eltakarná azt a "pálcika villát") és az ülés alá oldalt fel "biggyesztenék" két méretes ovális rajtszámot, ami meg az ülés alatti látványos "csőrengeteget" semlegesítené.

Szerintem összhatását tekintve "dobna" a sportos jellegén.........de ha hülyeség ,felejtsd el ........az a lényeg,hogy neked tetszen.

Jó munkát, a továbbiakban.

Indulsz majd vele az "öregfiúk" derbin????

muz 2010.03.28. 20:54:20

Jó lesz az,egyedül az első fék dobja aprócska.
Mivel szemmel láthatólag nem az eredetiségre törekszel én beletennék egy pannónia dobot a nagyobbik fajtából.A fékhatásnak sem ártana.Amúgy gratula(mondja ezt egy MZ-s:-))

TyerCorp01 2010.03.28. 21:03:11

Az előzőekhez én is csatlakoznék, bár ha már fék, én inkább ETZ-ét raknám fel, az én 634-esemben az van, nem nagy cucc átrakni.
A megemelt kipufogót én is szorgalmaznám, de ezt a váz festése előtt kellett volna megejteni... :(
Az összkép viszont innen így is nagyon rendben van! :)

petersen 2010.03.28. 21:09:01

@TyerCorp01: gondolkoztam én is a tárcsás első keréken, de ez a két kulcsos jobban tetszik, még ha nem is fékez úgy

petersen 2010.03.28. 21:11:01

@tibita: nincs még rajta sárvédő, lámpa, lámpatartó. ez mind sokat fog dobni rajta, legalább is remélem

TyerCorp01 2010.03.28. 21:11:09

Hát az, hogy nem fékez úgy, az nagyjából annyit tesz, hogy 60-ról 50 méter a féktáv elsőfékkel, leglaábbis az enyémen. :S

zöldi 2010.03.29. 09:21:47

Ereszd le az elejét 2 centivel, és jó lesz.

vuki z1 2010.03.29. 14:50:06

Café racerre ETZ (vagy bármilyen) tárcsfék? Elfogadhatatlanul barbár cselekedet lenne.

TyerCorp01 2010.03.29. 18:50:48

Ugyan már... :) A 70-es években már minden komolyabb motoron volt, csak itt keleten nem volt rá pénz.

sajtkedvelő 2010.04.08. 09:59:30

Kipróbáltad a lábtartót? Kényelmes? Nem lenne jobb kicsit hátra tenni?
Klaaszikusan az ülés elejének vonalában, vagy attól kicsit hátrább szokott lenni. Esztétikailag nem sokat számít, de komfortosabban ülsz ( hasalsz) rajta. Amúgy gyönyörű és letisztult.
Kéne!

petersen 2010.04.08. 10:53:11

@sajtkedvelő: volt korábban egy üléspróbám, ott elég jónak tünt. kényelmes, a viszonylag alacsony kormány ellenére is. de majd persze evés közben érződik a puding íze....

thnx!

Taxxi 2010.06.02. 20:38:48

CafeRacerre szerintem is csak dobfék.