Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2010.04.26. 19:01 petersen

Sun and shining

  Pénteken egy gyors futammal, elhoztam Táborfalváról a maradék alkatrészt, amit szépen lekrómoztak. A hátsó sárvédőn és a lámpatartón van egy-két, egészen apró rész, ahol az idő megrágta az anyagot, és már nem lehetett jobban kicsiszolni a harapásnyomokat. Az első sárvédő hibátlan, sikerült jót kifognom még annak idején a vaterán. Alapjában véve szép munkát végeztek - ismét - így fel tudtam szerelni a hátsó sárvédőt. Nem hagyhattam ki, hogy a tankot és az ölést fel ne rakjam. Igaz, hogy most meg eleje nincsen, azért szépen pofásodik a gép.

  Vicces, de az első villát két apró, szimering ház miatt nem tudom összerakni. Nincs a magyar nagykerben, bár már berendeltek a török és kínai gyártóktól. Mivel nincs szimeringház, nem rakhatom össze az elejét, nem rakhatom be véglegesen a kormányt és a lámpát. Bár ez utóbbit felpróbáltam, a képeken valamennyire látszódik is.

  Ha megvan a szimeringház, lehet a melső lábát műteni, kábelezni, feltölteni, berugni, elmotorozni messzire. Born to be wild.

P.s.: a képek mobiltelefonnal készültek, ez volt kéznél

16 komment

Címkék: jawa fényezés


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr431953491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lally 2010.04.26. 20:54:45

Szépen alakul, bár némely megoldásod nem jön be nekem (kipuffbandázs rögzítése,km és ford mérő, lámpa).
DE! Hogy ezen műszaki???

petersen 2010.04.26. 21:54:11

@lally: sehogy. nem is volt papírja. de még lehet, remélem. egyenlőre induljon be

350ypvs 2010.04.27. 09:52:29

szia, látom jó munkához idő kell :)tudnál segíteni? az erzsébeti szinterezőhöz tudnál valami elérhetőséget adni, vázat, meg apróságokat kellene nekem is szintereztetnem..

Köszi!

Kovi01 2010.04.28. 22:04:23

hello
szépen alakul a vas, én is keresgéltem kicsit a szimering házak után, de egy régi múltú kis szekszárdi üzlet polcán porosodott kettő darab ami csak engem várt:)
egyébként nem látom akadályát a beindításnak, trafók fent vannak karbi is van, lősz neki egy gyújtást azt elindul ez úgy is ha direktbe kötöd a trafókat, nem egy nagy műsor megcsinálni, engem valahogy jobban izgatott milyen hangja is van, kipufogó nélkül is elindítottam, még a kerekek sem voltak benne

sezlony 2010.04.29. 08:37:43

Egyre szebb! (Jó ideje csendesen olvaslak már.)
Tervezel feliratot-díszítést a fényezett elemekre?

petersen 2010.04.29. 08:48:09

@sezlony: lenne rá egy kis pepita matrica

petersen 2010.04.29. 08:52:33

@Kovi01: egyenlőre idő hiányában nem tudok most többet foglalkozni a motorral.
ha itt lesz a szimering ház, akkor rászánok egy éjszakát, hogy összerakjam, beindítsam.

TyerCorp01 2010.04.30. 21:31:00

Neszivass, komolyan nincs semmi papírja? Nem lesz egy könnyű művelet akkor az utcára kivinni.

Ettől függetlenül az összkép így már kezd határozottan tetszeni! :)

petersen 2010.04.30. 22:17:45

@TyerCorp01: magamat szivatom :-) nem volt cél az utcai gép. így sem tudom még a végét

lally 2010.05.01. 09:35:54

Pedig műszakira csak a kormányt, ülést, kipuff fojtást, sárfogógumit kéne csak ideiglenesen visszarakni. Nem nyúltál a vázhoz, fékhez, kerékhez. Vagy nem jól gondolkozom?

petersen 2010.05.01. 11:54:56

@lally: a kipufogó lenne a legkevesebb, mert ha nem hangos, nem gond. Nincs hátsó lábtartó, a tank miatt hegeszteni kellett a vázon, amit minősített hegesztőnek kell ilyen esetben csinálnia. Az első teleszkóp 3 centivel rövidebb, bár az lenne a legkisebb gond. :-)

TyerCorp01 2010.05.02. 00:26:07

@petersen: A váznyúlványokat szabad bántani, ide tartozik a hátsó lábtartó vasa és az ülés alatti hátsó 20 cm a vázon. Ha a tanknak csak a felfogatása van hegesztve, és nem flexeltél bele, akkor azt Te is otthon akármikor megteheted.

Én most attól fosok, hogy minap fedeztem fel két 7 milis furatot a villanyak alatt a bölcsőn, ami egyetlen átmenő furat akar lenni, de valamiért 1 centi eltérés van a kettő között, remélem nem lesz belőle gond... (Legfeljebb kap egy ideiglenes fekete szig'szalagot oda) :)
De azért mégis jobb lenne, ha mehetnél vele az utcán, így most beleöltél egy vagyont, néha mész vele 1-1 kört a garázssoron, aztán vissza is rakhatod, ez hosszútávon szerintem nem lesz nagy élvezet, de én nem szólok bele, nem az én motorom. :)

benzinvérű · http://benzinveru.blog.hu 2010.05.02. 12:48:44

Nehéz ügy a papírozás, de ha esetleg van ismerős ocsmányirodában, nem lehetetlen. Műszakira meg kell keresni egy olyan szervizt, ahol mondjuk drágább, mint a KPM-nél, de talán kicsit jobban hunyorítanak, és akkor átmegy. Vagy ilyenkor az első műszakit mindenképp KPM-nél kell csináltatni? Jó kérdés. Azért érdemes lenne utána járani, ha engedik az anyagiak. Nagyon patent lesz, nem szabad takargatni:)!

lally 2010.05.02. 13:44:14

@TyerCorp01: Rakjál bele két szép M8-as csavart :)

TyerCorp01 2010.05.15. 19:00:47

@lally: Köszönöm, bár attól tartok, hogy még a végén megfogadom. :)