Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2010.07.20. 22:53 petersen

Rim-tiririm-tirim-tirim-öööööööö (frissítve!)

  Beindult. Noszogatni kellet, de sikerült, még ha csak pár másodpercre is. Segített a hidegindító. Volt egy rövidebb, és egy hosszabb menet. Mint hallani lehet, fullad szegény, mint Darth Vader.
  Szikra tehát van, és nagyjából jó helyen, ami biztosabb, hogy benzin/levegő nincs elegendő. Teljes gáz mellett volt ilyen "szép" hangja.
Amit lehet tudni:
  • ·         benzin van,
  • ·         a karbihoz el is ér,
  • ·         akksi feltöltve,
  • ·         kábelek rendben,
  • ·         szikra mind két hengernél van,
  • ·         minden szép tiszta,
  • ·         a karbi minden alkatrésze az eredeti, semmit nem cseréltem.
  Melyik csavart mennyire tekerjem be/ki? Ötlet esetleg?
 
2010.07.22. UPDATE Egy hidegindítós berúgás után, sikerült némi alapjáratot állítani. Miután bemelegedett, kiderült, hogy a jobb oldali henger nem megy. Szikra az van - konkrétan kábelen keresztül úgy meg .....szott, hogy még most is zsibbad a jobb karom - viszont menni csak magasabb fordulaton megy, akkor a csörömpölés is abbamarad. Megpróbálom másik két gyertyával még, hátha.
A kommenteket ez úton is köszönöm, az alapjárati levegőcsavar volt a bűnös.
 
2010.07.23. UPDATE Vettem gyertyákat (NGK B6HS) és valamivel jobb, viszont így sem megy alapjárat környékén a jobb oldali henger, hallani ahogy csörögni kezd mikor nyugszik a fordulat. Belefullad a benzinbe, mert a karbin köpi ki gázadáskor, és a bal henger nem győz a jobb helyett is dolgozni. Gondolom én...

 

12 komment

Címkék: jawa


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr322164812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lally 2010.07.21. 11:16:51

Űszószint jó? PL, üvegpoharas módszerrel.
Felcserélted legalább a fűvókákat? :)))

kerokaa 2010.07.21. 11:42:26

Subertű áthelyezés. A lapot fölülről lejebb: több benzin. A levegőcsavart baszkurálni, amíg jobb a hangja.

Bár a Schwalbémél már megszívtam az utángyártott fúvókákkal. Az eredetit visszatettem, azzal jobban ment.

Most a Jawamnál még én is kísérletezem a jó karbibeállítással (szintén új, de utángyártott).

Itt meg mindig vannak hozzáértők, nekem is szoktak segíteni: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015341

petersen 2010.07.21. 11:51:19

az úszón nem tudok mit állítani, lezárni lezár szépen. a suber meg a legalsóban van. alapjárati levegő csavart nem piszkáltam még.

tiger1342 2010.07.21. 12:34:53

Attól, hogy lezár, egyáltalán nem biztos, hogy jó a benzinszint...
Poharas módszer be fog válni szerintem.
Ha a legalsó rovátkában van a biztosítólemez, akkor levegő van bőven, csak benzin nincs elég...
Karburálni szegényítéssel szoktunk, tehát valahogy el kell érned, hogy dús legyen a keverék. Füst van?

petersen 2010.07.21. 13:14:05

@tiger1342: füst az votl bőven
olyan mintha levegőt nem kapna.

MR. HÓD88 2010.07.21. 15:02:44

Én egy tippet tudnék adni. Mivel ahogy nézegettem egy üres Tüté-t raktál a karbira ezért direktbe kapja a levegőt. Saját tapasztalataim szerint ezt a Jawa-CZ annyira nem szereti( CZ 175, CZ 250en próbáltam és hasonlóak voltak a tünetek). Meglátásom szerint próbáld utánna hangolni az üzemanyagot.

MR. HÓD88 2010.07.21. 15:03:50

Egyszer szivesen megnézném élőben is a gépsárkányt ha már itt születik nem messze tőlem.

tiger1342 2010.07.21. 15:53:59

@MR. HÓD88: Jaja, ki kéne próbálni befogni kézzel a tütét. Ha javul a helyzet, akkor itt a gond...

szolnokitomi 2010.07.21. 20:52:34

Szerintem a gyári főfúvókához valóban sok levegőt kap a tütével, mert nem a levegőszűrőn át szívja a luftot. Tehát szerintem tedd középállásba a subertűt a benzinszintet az uszóházban állítsd be. Igy el kell neki indulnia, de valószínüleg nem lesz stabil alapjárat akárhogy állítod, a fent említett tüte miatt. Esetleg nagyobb főfúvókákkal próbálkozz de nem lesz egyszerű.
A tütéről még annyi, hogyha "szemre" készült akkor lehet,hogy rontja a levegő beáramlását a karbiba, légörvény keletkezik a toroknál.

zoli833 2010.07.21. 22:53:02

Hali!
Anno azért raktam egy műanyag gyűrűt a karbitető teteje alá, mert nekem is fulladt. Tapasztalatom szerint a benyaszint alacsony volt a karbiban, és ennél a típusnál csak úgy tudtam emelni rajta, ha följebb engedtem az úszót. Azt pedig csak az alátéttel lehetett.

Követtem végig a motor átalakítását, remélem látom egyszer találkozón vagy kiállításon!

Üdv!

TyerCorp01 2010.07.23. 21:26:37

@petersen: A súbertű seegerének nem felülről a 2.ban, vagy középen kell lennie?

Neonknight 2010.08.04. 19:19:02

Nkem is a középsőben van a súber. Sportlégszűrővel.
Nekem nem háklis a gép a légszűrőre.