Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2012.02.21. 11:48 petersen

A királylány új ruhája (frissítve)

 Amennyiben délutánonként kis szerencsével világosban érek haza, még láthatom a jegesmedvéket kergető farkascsordát az utcában. Ennek ellenére, lassan de biztosan tavaszodik, az idő melegszik, a pingvinek ledobálják a termo pulcsikat és az olvadásnak köszönhetően a kisebb autók is előbújnak a hó alól. Megjelentek a kóbor robogósok, sőt a múlt héten Miskolcról hazafelé menet egy túraenduróst is láttam, arcára fagyott mosollyal.
Jó ideje már nem a medvéket, vagy mormotákat figyelem, hogy hajlandóak-e meglátni az árnyékukat. Inkább fülelek, és ha hallom a kövér gázt az utca felől, akkor már biztos lehetek a jó időben.
 Ebben bizakodva, már január elején leadtam festetni a motor részeit, amit a héten el is hoztam a fényezőtől. Most sem csalódtam a végeredményben. Minden egyen pirosban ragyog és az árnyalatot is sikerült jól belőni, a kerekekkel azonos lett a színárnyalat. Három rétegben lett fújva minden, semmi narancsbőr, az elemek tükörre lettek polírozva.
 Terítve a zsákmány
 
 
 Előkerestem a félrerakott csavarokat, és szépen lassan munkához láttam. Volt egy-két „hátezmeghovavaló” csavar illetve gumipersely a dobozban, de ahogy haladtam előre, mindennek meg lett a helye. Az első sárhányóval kezdtem. Nyilván nem nagy munka, két-két csavar tartja minden oldalon, plusz fel kell rakni mellé a kábeleket megvezető kis tartókat.
 
Egy már megvan
 
 Ez után jöhetett a lámpaidom:
 
 
 majd a faridom:
 
 
 A tank már nem volt ennyire egyszerű. Felszereltem rá a tanksapkát, majd felfordítva az aljára a benzinszint-mérőt, illetve a benzincsapot. Ez után jöhetett a próbálgatás, a benzincsaphoz tartozó csövekkel. Mivel vákuumos a csap, kell rá egy 8 -as cső amin keresztül megy a benzin, illetve egy 6 –os, ami az egyik karburátorhoz van becsatlakoztatva és a vákuumot biztosítja. Felraktam a tankot, belőttem a csövek hosszát, levettem a tankot. Levágtam a csöveket, felraktam a tankot, bekötöttem a csöveket. Lefelejtettem a benzincsőről a bilincset. Levettem a tankot (káromkodtam), felraktam a bilincset, felraktam a tankot, bekötöttem a csöveket. Bekötöttem a szintmérőt, felraktam a tank szélét védő gumikédert. Selyemgubójukból frissen kikelt, hamvas szárnyú pillangók szárnycsapkodásának gyengédségével felcsavaroztam a Kawasaki feliratokat. Örültem.
 
Elkészült ez is
 
 Már csak a két oldalelem hiányzott, és tadááááámmmmm:
 
 
 A képek kicsit zajosak tudom. majd egyik délután, ha időm engedi és napos lesz az idő, csinálok rendes képeket a szabadban. Addig is feltöltöm az akksit, és öntök egy kis benzint a tankba.
 Utána pedig por utánam, köd előttem…
 
UPDATE 2012.02.23
 
Azóta beindult, még nem teljesen egészséges, de már működik. Egy kis finomhangolás és pár próbakör biztosan kell majd.
Készültek naplementés képek is, amitől a piros kicsit narancssárgás kinézetű.
 

 

4 komment

Címkék: fényezés kawasaki


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr544155333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomchy 2012.02.21. 17:06:36

Szép lett.

Én gumikat vettem a mocira, a design csak később jön. De a mattfekete leömlőket már én is megcsináltam.

Jó munkát!

sajtkedvelő 2012.02.21. 19:49:09

NA, alakul ez. Azért az a matricaszett feldobná, amit a múltkori képen posztoltál. De ami késik, nem múlik.

Én most elsősorban műszakilag szeretném rendbe tenni a vasamat. A karbi tömítése folyik, csörög a vezérlés....Vagy a kuplung...
És kellene egy lánc-csere, gumik....
Az esztétikai upgrade elmarad, majd ősszel, mert nyáron motorozni kell.
Ha megyek Szolnokra, benézek, és dumálunk egyet.
Addig is: Köszi a segítséget: Dezső

petersen 2012.02.22. 07:37:23

@sajtkedvelő: a vezérlésnek hidegen nekem is csörög kicsit, nem fogom megúszni a következő télen a szétszedést. addig is húzom neki, persze óvatjával :-)

petersen 2012.02.22. 07:37:55

ha küldtök képet, szívesen közzé teszem!