Tegnap már idő hiányában nem álltam neki a gyújtásnak, de a mai napba beszorítottam. Ez inkább kisebb pepecselős meló, vezetékelni kell, sarut felrakni, szigetelni, próbálni. A blokkból négy vezeték jön, ebből egy - barna /fehér - megy a gyújtótrafóhoz. A trafó másik érintkezőjét le kell testelni és kész is. Az eredmény:
A trafót majd eldugom a vázba, a blokk mögé. És mivel megérdemli, egy kis tél eleji gondoskodás:
Megint nem volt nálam a Nikon, látni is a képeken
Vettem már a LIDL -ből forrasztópákát, rezgőcsiszolót, csavarhúzó készletet, nyomatékkulcsot - még egy nagy láncos biztonsági záram is van valahol - és legutóbb egy krokodilemelőt az autó téli/nyári kerékcseréihez. Eddig hibátlanul működött mind. Ez a ponyva ugyan csak beltérre jó, hogy ne legyen poros a bicaj/robogó/moped. Az alján van egy összecsatolható kis heveder, ha szükség lenne rá, felül pedig szélesebb, hogy a kormánynak is legyen hely. 1199 forintért tuti vétel volt, teljesen elnyeli a Romsont, bár amekkora az egész, ez nem is csoda.
"Takarózz be nyugodtan"
Így vagyunk hát, megyek én is, magamra húzom a paplanomat.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.