Van ugye a ki műhely, ahol eddig szereltem. Azaz csak volt, ki kellett pakolnom, mivel más funkciót kapott a helyiség. Így most a motor alkatrészei a házunkban, két pincében vannak letéve, kissé megnehezítve az egész projektet. Most pedig még szűkösebb a hely, mivel visszahoztam szinterezésből a vázat, valamint a többi leadott alkatrészt. (Egy urban-legend szerint, volt olyan szaki, aki helyszűke miatt, a lakásának nagyszobájában generálozta az ezeröcsi motorját.) Zoli tisztességes munkát végzett, öröm volt látni a sok felni, motoralkatrész, és kovácsoltvas kerítés elem között a saját motorom alkatrészeit (ha valaki jó szinterezőt keres, megadom a pontos címet).
A henger matt fekete lett, és 600 °C –t bír. Még nincs is kiégetve rendesen, mivel a szinterezés 180-190 fokon történik, a blokk pedig ennél melegebb üzem közben. A végleges „állagát” majd bejáratás után éri el.
Amíg a porfestés készült, sikerült egy-két dolgot elintéznem. Az alumínium alkatrészek üveggyöngyözést kaptak – ez hasonló, mint a homokfújás, csak apró üvegszemcsékkel tisztítják meg a felületet -, így visszakapták eredeti fényüket.
A Vaterán felleltem egy pár használható - bár terészetesen felújítandó - hátsó lengéscsillapítót és vettem kuplungláncot is, méghozzá eredetit, klasszikus zsírpapíros csomagolásban, erős 2500 forintért.
A blokkot elkezdtem tisztogatni, nagyjából egy hete pedig leadtam egy ismerős ismerősének a nikkelezendő alkatrészeket. Ha azok is készen vannak, jöhet a Lego összeszerelése.
Kéne egy garázs…
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mark94 2009.04.21. 19:55:30
szép változások lettek a hengeren a hengerfejen és több alkatrészen is! Gratula hozzá!
nagyon teccik mien lelkesen csinálod a jószágot :D szeretném veled felvenni a kapcsolatot mert van hozzád pár azaz sok kérdésem mivel te erős motorszerelő vagy amilyen egyszerűen szétszedted atomjaira a gépet! kérlek adj egy aktív e-mail címet vagy 1 msn címet! mert én is javítgatok egy ugyanilyen jawa-t és így lenne sok kérdésem hozzád!
az e-mail vagy msn címet kérek erre a címre küld el: boclaj@hotmail.com