A Romet egy motorizált bicikli. Legalább is nem bonyolultabb a kempingnél. A szétszerelés korábban egy óra alatt megvolt, és egy marék kulcsnál többre nem volt hozzá szükség. Ezt alátámasztja, hogy ma megérkezett az villa, ami a szabványos 1” –os kormánycsapágy csészékkel simán a helyére ment.
A springer alapjaiban változtatja meg a motor kinézetét
Kerekekkel még jobb, erősen leült az egész. A váz még közel sincs kész
Sikerült szert tennem egy jó állapotú, új karbis, új dugattyús, három sebességes S51 blokkra. Korábban vettem ehhez való, gyári blokktartót. Kicsit le kellett nyesnem motorblokk tartóinak szélességéből, mert csak így adta ki a megfelelő szélességet a tartóval együtt
A váz és a tartó is meg lett nyesve, hogy passzoljanak. A blokktartó fel lesz hegesztve a vázra
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tomchy 2017.05.26. 08:46:59
Hajrá!
vermes tibi 2017.06.02. 10:43:03
A több kép jó ötlet (egy elromlott fényképezőgép miatt képek nélkül írtam egy ideig a blogomat - a kevéske látogató is elmaradt), de nekem azért hiányoznak a Jawasaki stílusú szövegek.