Beindult. Noszogatni kellet, de sikerült, még ha csak pár másodpercre is. Segített a hidegindító. Volt egy rövidebb, és egy hosszabb menet. Mint hallani lehet, fullad szegény, mint Darth Vader.
Szikra tehát van, és nagyjából jó helyen, ami biztosabb, hogy benzin/levegő nincs elegendő. Teljes gáz mellett volt ilyen "szép" hangja.
Amit lehet tudni:
- · benzin van,
- · a karbihoz el is ér,
- · akksi feltöltve,
- · kábelek rendben,
- · szikra mind két hengernél van,
- · minden szép tiszta,
- · a karbi minden alkatrésze az eredeti, semmit nem cseréltem.
Melyik csavart mennyire tekerjem be/ki? Ötlet esetleg?
2010.07.22. UPDATE Egy hidegindítós berúgás után, sikerült némi alapjáratot állítani. Miután bemelegedett, kiderült, hogy a jobb oldali henger nem megy. Szikra az van - konkrétan kábelen keresztül úgy meg .....szott, hogy még most is zsibbad a jobb karom - viszont menni csak magasabb fordulaton megy, akkor a csörömpölés is abbamarad. Megpróbálom másik két gyertyával még, hátha.
A kommenteket ez úton is köszönöm, az alapjárati levegőcsavar volt a bűnös.
2010.07.23. UPDATE Vettem gyertyákat (NGK B6HS) és valamivel jobb, viszont így sem megy alapjárat környékén a jobb oldali henger, hallani ahogy csörögni kezd mikor nyugszik a fordulat. Belefullad a benzinbe, mert a karbin köpi ki gázadáskor, és a bal henger nem győz a jobb helyett is dolgozni. Gondolom én...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
lally 2010.07.21. 11:16:51
Felcserélted legalább a fűvókákat? :)))
kerokaa 2010.07.21. 11:42:26
Bár a Schwalbémél már megszívtam az utángyártott fúvókákkal. Az eredetit visszatettem, azzal jobban ment.
Most a Jawamnál még én is kísérletezem a jó karbibeállítással (szintén új, de utángyártott).
Itt meg mindig vannak hozzáértők, nekem is szoktak segíteni: forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015341
petersen 2010.07.21. 11:51:19
tiger1342 2010.07.21. 12:34:53
Poharas módszer be fog válni szerintem.
Ha a legalsó rovátkában van a biztosítólemez, akkor levegő van bőven, csak benzin nincs elég...
Karburálni szegényítéssel szoktunk, tehát valahogy el kell érned, hogy dús legyen a keverék. Füst van?
petersen 2010.07.21. 13:14:05
olyan mintha levegőt nem kapna.
MR. HÓD88 2010.07.21. 15:02:44
MR. HÓD88 2010.07.21. 15:03:50
tiger1342 2010.07.21. 15:53:59
szolnokitomi 2010.07.21. 20:52:34
A tütéről még annyi, hogyha "szemre" készült akkor lehet,hogy rontja a levegő beáramlását a karbiba, légörvény keletkezik a toroknál.
zoli833 2010.07.21. 22:53:02
Anno azért raktam egy műanyag gyűrűt a karbitető teteje alá, mert nekem is fulladt. Tapasztalatom szerint a benyaszint alacsony volt a karbiban, és ennél a típusnál csak úgy tudtam emelni rajta, ha följebb engedtem az úszót. Azt pedig csak az alátéttel lehetett.
Követtem végig a motor átalakítását, remélem látom egyszer találkozón vagy kiállításon!
Üdv!
TyerCorp01 2010.07.23. 21:26:37
Neonknight 2010.08.04. 19:19:02
Nekem nem háklis a gép a légszűrőre.