Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2012.05.20. 07:34 petersen

Pixelről pixelre

A Kz gyárilag GPz550 felirattal készült, 2-3 betűtípussal. Volt két, talán leginkább a times new roman –hoz hasonlító, és egy olyan, amire még csak fontot sem találtam. Ráadásul nem egy színű betűről van szó: fekete alapon piros betű, arany szegéllyel.
 
Gyári felirat
 
Mivel nem találtam elérhető közelségben gyári, felcsavarozható feliratot, maradt a csináld magad matrica. Ahhoz előbb viszont el kellett készíteni magát a betűket. Mivel más programom nem volt, maradt a Paint. Eddig nem sok mindenre használtam és nem fűztem hozzá sok reményt, a végeredmény viszont meggyőzött.
Szóval Paint. Nyolcszoros nagyítás, rácsvonalak bekapcsolva, mehet. Értelemszerűen elölről haladva a G –vel kezdtem. Rajzoltam egy négyzetet, belehúztam a főbb vonalakat – az arányokat próbáltam az eredetiről belőni – majd ami nem kellett azt kitöröltem és feltöltöttem színnel.
 
Itt még vázlat…
 
 
…háttérrel és kitöltve, már jobb
 
Belül kisebb íveket, kint nagyokat rajzoltam. Hogy egyformák legyenek, az íveket kopiztam és úgy másoltam be a sarkokra. Volt, hogy már káprázott a szemem és ott is pontot láttam, ahol nem is volt. A kész betűt bemásoltam önmaga mellé. Ebből lett a P. Az arányok megvannak, csak a felesleget kellett kitörölni.
 
G –ből P
 
Ezek után a z már nem lehetett gond. Ebben ív sincs, mondhatni vonalzóval megrajzolható. Mellé szintén másolással készült az első 5 –ös. Itt is az arányok miatt.
 
Jön a z, majd a számok
 
Innen már nem sok dolgom volt. A 5 –ös kopizva maga mellé kétszer, majd a végét lenulláztam és tulajdon képen elkészült.
 
Itt még nem kerek…
 
 
…de itt már igen
 
Az íveket még kicsit finomítom, és a jövő héten viszem a matricásoknak a faridom hátuljára való felirattal együtt. Annyit még változtatok, hogy leszedem a fekete hátteret és átlátszó fóliára kérem, úgy is az oldaldobozok feketéjére lesz rátéve.
 

7 komment

Címkék: matrica kawasaki


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr304526861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiger1342 2012.05.28. 12:11:49

Szép lett!
Más: nem találkoztál múlt hétvégén a 3-as úton egy nagy rakás Babettással Gödöllő Máriabesnyőn? Mintha a Te motorodat láttam volna... :)

petersen 2012.05.28. 13:51:31

@tiger1342: tisztelt bíróság! ártatlan vagyok! nem én voltam! :-)
bár megnéztem volna a hadat!

amúgy köszi! majd lesz kép ha készen lesz és felraktam

Tomchy 2012.06.22. 10:05:13

Helló!

Én is megrajzoltam Photoshop-ban. Ha szükséges és alkalmas, használd egészséggel

kepfeltoltes.hu/view/120622/GPZ550_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha más felirat/kép is kellene a gépre, szívesen segítek.

Üdv
Tomchy

petersen 2012.06.22. 10:17:36

@Tomchy: nagyon jó lett, köszönöm!

Tomchy 2012.08.07. 15:17:20

Helló!

Ha tetszik, van egy hátsó matricám is:
kepfeltoltes.hu/120807/Kawa_unitrak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Remélem, csak a rengeteg vidám motorozás miatt nincs újdonság a blogban... :O)

Üdv
Tomchy

petersen 2012.08.07. 22:05:49

@Tomchy: köszi!
motorozás van, csak kevés :-( a suli miatt elmaradt dolgaimat pótlom. a motor megy, teszi a dolgát, most nincs miről írni....
süti beállítások módosítása