Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2009.06.21. 23:28 petersen

Eltűnt vasak nyomában

     Ne is mondjanak semmit, régen jártam erre. Az elmúlt hónap elég menős volt, a motorra nem is maradt időm. A munka mellett elment két hét a fürdőszobánk szétverésére, felújítására, és a romeltakarításra. Egy hetet pedig tanfolyamon voltam, reggeltől este 10 –ig, így aztán csak fürdeni és aludni jártam haza, és a családomat csak alvó állapotban láttam.

Most hétvégén annyit sikerült elérnem, hogy lementem a pincébe, és felmértem a helyzetet, hol hagytam abba, mi a következő lépés. Íme:
-         akkutartó kész, a tartófüleket kell ráhegeszteni, és a többi megmaradt pucér vassal együtt postára adni Zolikának, Pesterzsébetre. Szépen befeketíti és visszaküldi, még mielőtt megnősül augusztusban. Hogy fog nekem örülni! Az eskővő és a nászút szervezés kellős közepén a vackaimmal foglalkozni…
-         Találtam a közelben (Albertirsa) egy polírozót, aki egy baráti kocsmázás áráért az oldaldekliket kipolírozza. Jövő hét szombatra van a randi megbeszélve vele.
-         A lámpatartó vasakat el kell készíteni, és felhegeszteni. A lámpába korábban belemértem a kilométerórát, már csak a tisztítás, glettelés, festés hiányzik.
-         Hátra van a kuplunglánc és a szimeringek cseréje
-         És a legfontosabb: előkeríteni a valamikor időszámításunk előtt 23 –ban nikkelezésre leadott cuccokat. Ez ügyben már tettem intézkedéseket.
A hibát ugyanis akkor követtem el, amikor kínomban – mivel nem találtam megfelelő szakit – egy ismerős ismerősének az ismerősének adtam oda a cuccot, aki ült már valaki mellett a buszon, aki annak idején dolgozott nikkellel. Innentől kezdve dőlhetek a fakardomba, mivel nem tudom sem ellenőrizi, sem befolyásolni a folyamatot. Akinek odaadtam, azzal legalább sikerült beszélnem. Megnyugtatott, hogy nem tűnik el semmi – ja, hiszem, ha látom – és egy rövid telefon után jövő hét végére lőtte be az ünnepélyes átadás pillanatát. Kivártam egy teljes „az élet kialakulása a bolygón” időt, ez az egy hét már nem oszt, nem szoroz.
 
Szóval így állok most. A fürdőm szép (thnx Tóninak és Gyula bácsinak), az agyam tele tudással. A motorom pedig várja tovább, hogy végtelennek tűnő álmából felébredjen.
Jöhetne végre a herceg fehér lovon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr671199489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása