Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2009.11.15. 22:46 petersen

Post, az elején kis viccel

 „Rövid leszek – mondta a kígyó és felcsúszott a sínekre” 

A múlt hét végén rokoni látogatás és túrázás okán az nagy fővárosban jártunk. Korábban is volt all in one napom, amikor egyszerre több ügyet is el kellett intézni, nyakunkba véve a fél országot. Így volt ez most is, csak kicsit könnyedebben. Most csak Budapestet kellett bebarangolni, volt, hogy szó szerint.
Elterveztem ugyan is, hogy ez évben még egyszer utoljára túrázom egy jót. Irány a Budai hegység, a Monoton Maraton túra. Esett az eső, és kellemes 10 fok volt, így a családot leraktam Pesterzsébeten a rokonoknál. Utána irány a Bembo mert ha már Pesten vagyok, rendelek láncfeszítőt és kipufogó-hollandert a motorhoz. Gyorsan leadtam a rendelést, és vettem egy apróságot, amit nem tudtam ott hagyni:
Legalább passzol a telefonomhoz. Stílusérzék, hiába... A túra igazán jól „esett”. 3 és fél órán keresztül áztunk és dagonyáztunk az esőben Bessyvel, és megérte. A végére kellemesen elfáradtam, majd a célban benyomtam két bögre forró levest. Így, kissé elcsigázva, nyakig sárosan és vizesen indulhattunk vissza Pesterzsébetre majd haza.
A hét közepe felé meg is érkezett egy kis borítékban a megrendelt cucc. Egyik-másikra ráfér majd egy kis polír, azonban szépek újak, jók.
A láncfeszítőt gyorsan felraktam – előtte le kellett vágnom a korábbi láncfeszítő csavarját, ami egy korábbi házibarkács során kerülhetett a motorra – majd becsavartam a hollandereket. Kész, ennyi, pihi.
Ezzel a sok kis aprósággal – kutatás, beszerzés, beszerelés – elmegy az idő, és az összkép lassan (bár biztosan) változik. Most megpróbálok kicsit a nagyobb részekre koncentrálni, úgymint:
-        kormány (nem a hatalmon lévő, hanem a motoré): közdarab legyártás, összeszerelés
-        lámpatartó: kiszabás, hegesztés, lámpabúra festés, összeszerelés
-        ülés: bőrözés
-        tank: a tartó és a csap csavarjának felhegesztése, fényezés
-        kipufogó: kiégetés, bandázs (megtetszett, a króm helyett gondoltam)
-        kipufogó dob: rövidebbre szabás, égetés
 
Legközelebb ezekről mesélek nektek, kedves gyerekek. Jó éjt, szép álmokat!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr941527289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása