Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2009.12.13. 23:03 petersen

Pakolok

Egy szaladós, utazós, tanulós hét után úgy döntöttem, vasárnap márpedig fellázadok, és igenis rendbe szedem a régen húzódó dolgaimat. Kell, hogy az ember néha önző legyen, éltesse magát ez által, érezze és tudja, hogy igaza van és ő irányítja még a bolygók mozgását is. Hétfőn aztán majd kiveszi a biliből a kezét, beáll a sorba és folytatja ott, ahol abbahagyta és ez talán így is van rendjén.
Ki tudja miért, de vasárnap sikerült elég korán kelnem, amikor aludhatnék, akkor nem tudok (Murphy-rulez) felvert valami furcsa álom. Mivel Bessy már amúgy is rég fent volt, adott volt a szitu, hogy sétálni menjünk. A fagyos reggeli levegő jól is esett, és a séta után a garázsban kötöttünk ki. A hét elején kezdtem el a beköltözést, jó néhány dolog megtalálta már a helyét. Múlt hétvégén sikerült olajat cserélnem Zuzun, és mivel a motoron kívül már majdnem mindent átpakoltam, adott volt a reggeli féktárcsa/fékbetét páros cseréje. Nincs is szebb dolog ennél éhgyomorra, bár szerencsére nem tartott sokáig a műtét, bő másfél óra és végeztem is. A jövő hét a hátsó fékeké, na meg majd a motoré természetesen, hiszen ha még emlékeznek, nem készült még el teljesen (muhaha).
Délután aztán befejeztem a két kölcsön pince kipakolását, már tényleg csak a motor várja, hogy átköltöztessem. Arra azonban még kicsit várni kell, mert hátsó lengéscsillapító és kormány nélkül kissé körülményes a mozgatása. Rugó lesz a jövő héten, kormányt meg eszkábálok valamiből, hogy tudjam mozgatni. Addig meg bandázsolom a könyököt, illetve elkezdem/folytatom az ülést és a tankot is (remélem számolják, hányszor írtam már ezt le).
Ahogy pakoltam, kezembe került egy doboz, amiben családi ereklyék voltak felhalmozva. Tudják: fényképek, diák, levelezőlapok idegen országokból, iskolai jegyzetek, oklevelek és egyéb, szívemnek kedves, másnak értéktelen dolgok. Ahogy átnéztem és rendezgettem, találtam valamit.
 
Emlék 1987 –ből
 
Nagyon meglepett, hogy megvan még ez a matrica. Nagy becsben tartottam korábban, talán ezért is úszta meg ilyen jó, mondhatni tökéletes állapotban. Évjárat: 1987. 13 éves voltam, három éve létezett a Bonanza Bansai, megjelent a Machintos számítógép, elhunyt Rodolfó, Tom Cruise elvette Mimi Rogerst, és megnyitotta kapuit a III. Magyar Versenyautó Kiállítás. Ott osztogatták csinos hostess lányok, autószerelő kezeslábasban. Ez eddig még nem nagy kunszt ugyebár, sokkal érdekesebb az ami hátulján van.
 Aláírás
 
Autógramm, a mindig mosolygós, rendkívül tehetséges és sajnos igen korán elhunyt Kesjár Csabától. Talán ő az egyik olyan magyar autóversenyző, akinek a nevét minden korosztály tagjai ismerik. Nem kezdek el ismét nosztalgiázni, egyszerűen csak jó volt megint kincset találni.
 
 
Egy szóval átkerült az utolsó doboz is a garázsba. Jöhet a motor, előtte azonban még a pincében kijavítom a váz festés hibáját, és leszerelem a dobokat, mehetnek majd krómozásra pár apróbb alkatrész társaságában.

     A következő poszt, így már remélhetőleg tényleg a motorról fog szólni. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr261595423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása