Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2010.06.25. 22:47 petersen

Kockás sáska

  Hihetetlen milyen tempóban haladok, lassan kereshetek telephelyet és műhelycsarnokot, ahová majd a gépeket lehet rakni, amin elkezdődik a sorozatgyártás. Lehet munkásokat toborozni, mérnököket, titkárnőket, azon túl kell majd sofőr is bár tavasztól őszig tuti motorral fogok járni. Ki kell még építeni a szalonok hálózatát, egyelőre csak Európa szerte, nem akarom lerohanni a világot, pont most amikor lassan kifelé vagyunk a gödörből, micsoda trauma lenne kérem ha a nagy gyártók sorra zárnának be, újabb recessziót elindítva.
  Marad tehát a prototípus ami egyedülálló, megismételhetetlen és bár tudom, hogy hihetetlen de az elmúlt hetekben is tett pár lépést a totális beteljesülés felé. Na persze ezek inkább egy kisgyermek óvatos tipegései, mint sem rohamléptek a férfi atlétika százas döntőjében.
  A Digitalzone volt kedves és legyártotta a matricákat. Úgy ahogy kértem, sőt rá is tettek egy lapáttal, vagyis csíkkal így kapásból lett egy tartalékom, ha esetleg kellene. Mi más lehetett így a feladat, mint felrakni a matricát. Mivel asztal nincs a garázsban, a Suzukira terítettem egy régi paplant, és megkértem legyen szíves tartani a tankot és az ülést, amíg ragasztgatok. Pontosnak kellett lennem, mert ez a fránya kockás minta remekül kiadja az esetleges görbeséget, így a középvonal bejelölése volt az első. Majd nagyjából lemértem a matrica hosszá, levágtam és jöhetett a nézegetés, ragasztás, visszafejtés, nézegetés, ragasztás.
 
Lékó Péter féle sorminta
 
Ülés, majd tank. Szépen a helyükre raktam mindkettőt, majd felszereltem az első sárvédőt, amit korábban rövidebbre szabtam, és krómoztattam. Helyén a hátsó lámpa, és ha már ennyi mindennel készen voltam és még nem ment le a nap, gyorsan készítettem pár képet. Fogadják szeretettel.
 

 
P.s.: hamarosan video-post

 

4 komment

Címkék: jawa matrica fényezés


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr582110571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lally 2010.06.26. 23:10:45

Jó lesz ez! Látszik, hogy sokat tudtál rááldozni.Maximális irigységem a krómok miatt!

Csak hiányolok valamit a hátuljáról :)))

TyerCorp01 2010.06.28. 00:06:51

Elismerésem!
Erre mást nem tudok mondani, gratulálok, nekem nagyon tetszik a mű!

Matrica mennyibe fájt? Hol tudok én is rendelni? :)

petersen 2010.06.28. 07:29:56

@TyerCorp01: köszönöm!
a matrica 3,5 cm széles és 110 cm hosszú. mivel kijött az anyagból két csíkot készítettek 1500 forintért. Adtak hozzá átlátszó fedőfóliát is ami karcállóbbá tesz. Szolokon van a cég, ha van igényed, amit el tudsz egy wordben, vagy jpg-ként külden, akkor küld el és lezongorázom. 2-3 nap alatt megvan.

TyerCorp01 2010.06.29. 23:01:20

@petersen: Köszönöm szépen, még picit várat magára, mivel motort kell hozzá építenem. (3 hengeres Mustang, Kawasaki H2 módra) :)

Apropó, ma lettek készen Ludmila hengerei, és a többi részével is végeztem, fél órán belül megírom a körítést hozzá, és csekkolhatod a Blogomon.
Már 3 km van is a Motorban, persze kizárólag az udvaron mentem vele, semmi közút, a képek sem a 300 méterre lévő téren készültek... :)
süti beállítások módosítása