Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2017.07.19. 17:48 petersen

Jó színben

Amikor leadtam porfestésre a motort, nem tudtam színskálát nézni. Feketét nem szerettem volna, sötétkék vagy sötétzöld volt az elképzelésem. A kéket gyorsan ki is zártam, mert a váz leadásakor kiderült, amit adni tudnak az amolyan "bkkbuszbaáthajlószépségesstrandkorlát"- kék. A zöldet méregzöldnek mondták, amit egy közelben álló traktor utánfutó alapján lőttünk be. Reméltem, hogy a porfestővel ugyan arra az árnyalatra gondolunk...

Egy hét alatt kész lett a festés, volt ám nagy izgalom. Szépen becsomagolva kaptam vissza mindent, a kitámasztót csomagoltam ki elsőnek, és örömbódottá:

dscn5451.JPG

Júliusi karácsony

dscn5458.JPG

Egészen mély zöld, de nem annyira mint monitoron

Majdnem olyan, mint a Jawa volt anno. Nem volt kérdés, hogy amit lehetett, azt fel is szereltem. Elsőnek a villa és a kormány került a helyére.

dscn5459.JPG

Majd a nyereg...

dscn5462.JPG

A blokk, a kerekek, fékpedál, lábtartó... 

dscn5464.JPG

Ez hát a jelenlegi összkép:

dscn5465.JPG

Mára ennyi. Lista van, kell még jó pár apróság a teljesen menetképes állapothoz. A tankhoz is hozzá kell látnom, mert az legalább annyit módosít majd a motor megjelenésén, mint az eddigi változtatások. Tankcsanak akkor is velem!

Szólj hozzá!

Címkék: váz romet fényezés


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr7412674831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása