Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2011.03.13. 13:36 petersen

For sale (frissítve)

 Előre is elnézést, de nem mondom el a miérteket. Így adódott, avagy ezt dobta a gép. A lényeg tudható: eladom/nám a motort.

 Hogy mi lett rajta cserélve, az kis olvasással kideríthető, illetve a képeken látható. Inkább leírom mi az, ami nincs:

·         papírok, nekem sem volt
·         nincs féklámpa, kürt, tompított és távolsági fény
·         rendbe kell vágni a kábeleket
·         az első teleszkóp bal szára javítandó
·         jelenleg kis könyörgéssel bár, de beindul (gyertyahiba)
·         még egy-két apróság ami nem jut eszembe
 
 A ráfordított cca 200 eFt –ot természetesen nem kérem, hogy vételárként bárki megadja. Viszont gombokért nem eladó, akkor inkább marad.
 Akit komolyan érdekel, írjon mailt a caferacer.elado@gmail.com –ra.
 
UPDATE:
 Azóta egy pár apróságot megcsináltam. Gyertyacsere után pöcc.röff, felraktam a kürtöt és kitisztítottam a dobokat, mert mint kiderült, volt benne az őskori lerakódásból, ami most jött ki (kép készült, megosztom hamarosan). Kicseréltem az általam eltört szénkefe tartót is. Hátra van még: kábelek, féklámpa kapcsolók, első teleszkóp.
  Elkeztem nyomozni a korábbi gazdáját, elméletileg a jövő héten kiderülhet valami a "bűnös" múltból.

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr652735634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomchy 2011.03.14. 13:36:54

Én a magam részéről sajnálom, hogy vége lett ennek a történetnek. Szivesen olvasgattam róla.

Sok szerencsét!

Üdv
Tomchy

sezlony 2011.03.18. 09:00:43

Követtem végig a blogot, és azt gondolom, akárhogy is alakult a történet vége, azért úgy láttam, sok szép pillanatot szerzett a gép Neked - és nekünk is a blogon keresztül. Kösz!

sezlony 2011.03.18. 09:04:44

Ja, és nem kis részben innen jött az inspiráció a saját 4T Verhovina cafe racerem építésére:)

img.index.hu/imgfrm/0/7/1/7/BIG_0008620717.jpg

petersen 2011.03.18. 09:20:37

@sezlony: köszönöm, hogy olvasója vagy a blognak, és hogy tetszik. van, hogy nem úgy alakul egy story vége mint ahogy az ember eltervezi

jó a vas!

kerokaa 2011.03.21. 16:25:52

Most láttam a Használtautón. Sajnálom. Jó lett volna még olvasni.

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2011.03.22. 16:51:44

Kár, hogy annak a 120-nak csak a fele van meg jelenleg de az a 120 is kevés azért a gyöngyszemért :)
süti beállítások módosítása