Egy korábbi blog bejegyzésben olvashattak Laciról és az ő motorjáról. Laci nagyjából akkor kezdett a felújításnak, amikor én. Szuper kis gépet rakott össze, a gyújtással azonban voltak gondjai, így neki állt VAPE gyújtást keresni. Tiger1342 volt olyan kedves és segített, így most átnyújtom neki a hónap kommentelője díjat!
Laci beszerelte az új gyújtást, amiről küldött képet és szöveget. Íme:
"Legutóbb ott lett vége a történetnek, hogy műszaki van, töltés nincs. A gumik állapota jó de az elöregedett Mitas köpenyek csúsznak, mintha lónyálon mennék. Kormánycsapágy rázós útszakasz után szorul.
Feladatok adottak voltak "csak" meg kell oldani őket. A blogodon jött a segítség vape ügyben. Tiger1342 linkelte a powerdynamo oldalát ahonnan "egy kisebb afrikai ország éves össztermékének megfelelő zsetonért" megrendeltem a király anyagot! Mindeközben a gumikeresés is folyamatban volt. Több kereskedés és az internetnek hála kikristályosodott a megfelelő gumi márkája és típusa. Heidenau márkájú közepesen lágy köpeny lett kiválasztva hagyományos mintázattal. Ezek történtek a múlt héten meg jó sok motorozás aksitöltet távolságokra. Most kedden jött meg a gumi amit az autó nyári gumi garnitúrájával egyetemben elvittem mesterhez és kicseréltettem őket. Még aznap jött az e-mail, hogy a vape is megérkezik. Hurááááá! Nem tudtam mit kezdjek magammal a várakozás ideje alatt, de du. 6 kor megérkezett a futár a kinccsel. Éjszakai szerelés várt rám, csavar-rögzítő gél, szerszámkészlet, motor előkészít. Kávézás és mehet a munka. Simán ment minden szépen lassan kerültek helyükre a különböző alkatrészek. Mikor minden a helyére került akkor jött a meglévő és az új rendszer közösítése. Remegő kézzel adom rá a gyújtást, relé kattan, visszajelzők világítanak, óvatosan visszahajtom a berúgókart és rárúgok. Az a mocsok meg vissza. Sajog a lábam, de újból neki állok. Harmadik rúgásra indult be. Gyönyörű alapjárat gázadásra jól reagál. Kész. Másnap megyek motorozni -kitágult a világ, lötyögök benne- nem kell az aksit figyelni addig megyek amíg akarok. Mire hazaértem 130 km-rel többet mutat a számláló. Menetteljesítmény: minden fordulatszám tartományban erőből húz a gép, 1000-es fordulat környékén az alapjárat, tökéletes. A kormánycsapágyat is meglazítottam egy picit, így már az is tökéletes. A gumik csodálatosan tapadnak, lehet döntögetni, a hátsóféken állítanom kellett mert nem tudtam blokkolni (míg a Mitas-sal simán). Minden összeállt a sárkányon, ma elmentem a feleségemmel motorozni és a nagy szél ellenére jó nagyot kerültünk. Még „jónapot kívánok, közúti ellenőrzés” is volt. Ha-ha minden rendben van, a rendőr is mondta szépen egyben van a masina. Köszi mehetünk haza.
Erősen bízom benne, hogy most már csak tankolnom és hajtanom kell a motort. Ugyan még mindig vannak hiányaim de ezek már csak olyan apróságok amik nem befolyásolják a motorozást. Középsztender visszacsapódást gátló gumi, oldaldekni lefogató csavar (eredeti), gyári főfúvóka (sokat fogyaszt), eredeti oldaltámasz...... "
(a korábban felrakott Laci féle Jawa albumba, kerültek fel új képek)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tiger1342 2012.03.30. 13:28:01
Örülök, hogy hozzájárulhattam a sikerhez! :D
Széles Utat!
Üdv!
tiger1342
Zsolti51b 2012.11.13. 08:46:48
Zoli1961 · http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn 2013.06.04. 17:18:58