Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2011.10.20. 08:42 petersen

Tegyetek el befőttet

Earl Hickey óta tudjuk, hogy listát írni jó dolog. Legyen szó akár az életben elkövetett baklövésekről, akár csak egy motorról. Már a Jawanál is bevált, hogy listát írtam, mit is kell majd elvégezni, aztán hol kihúztam egy sort, hol hozzá írtam két másikat, hol pedig egy teljesen új lista készült.

Most, hogy beköszöntött az angliai nyár és eljött a befőzési szezon úgy döntöttem, elteszek télire én is, de nem birsalmát, hanem motort. A szokásos teendőkön (gumik, lánc, akksi, stb.) túl – az eddigi használat tapasztalatai alapján – elkészült a csendes pihenő ideje alatt elvégzendő feladatok sora:

- a kilométeróra napi számlálója nem nullázható, illetve a fordulatszám mérő mutatója nem nulláról kezdi az életét,

- az első féket – bár keményedett és javult a használat során – át kell nézni, mert bent fog, és még mindig puha egy kicsit,

- a kuplung bowdent ki kell szerelni, a közepén lévő toldót kicserélni, a végét megjavíttatni, mivel jelenleg egy csavaros dió van rajta,

- a porlasztó sorra ráfér egy tisztítás és beállítás, ez valószínűleg tavaszra marad,

- a kerekeket jó volna átfesteni. Nem telibe fújva, hanem a jelenlegihez hasonlóan a piros részeket felújítani,

- rendbe kellene vágni a fényezést. Az első sárvédő és a tank nem is lenne vészes, a műanyag elemek viszont eléggé narancsbőrösek és meg is van folyva a szélükön a festék. Ha ezeket festetem, a többit is kell, pirosban is van millió árnyalat, nem volna jó kísérletezni (ha a tankot leszedem, ki kell tisztítani a benzincsapot, nagyon nehezen jár),

- a hátsó lengőkar gyárilag szintén piros, ez viszont elég kopott, meglátom mennyire nehéz kiműteni,

- és álljon itt egy sor az előre nem látható, apróbb dolgok javításának, amelyek gonoszul megbújva várják, hogy a fényre előjöjjenek, nem kis meglepetést és bosszúságot okozva (remélem nem sok ilyen lesz, a motor korára és nem ismert előéletére való tekintettel azonban nem árt felkészülni).

A hétvégén nekiállok és szétszedem a motort, külön rakva a festendő és külön a javítandó részeket. Aztán jöhetnek a postok és a kommentek...

 

Szólj hozzá!

Címkék: kawasaki


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr553316771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása