Petersen's bikes

Jawatól a Romsonig

Címkék

Bessy (4) börze (6) burgman (4) cb500 (1) csomagtartó (1) fényezés (12) gumiabroncs (1) gyújtás (3) jawa (50) katana (1) kawasaki (13) kerék (6) kipufogó (5) króm (1) matchbox (2) matrica (2) miskolc (2) motorblokk (10) mz (1) olaj (2) romet (17) sr125 (1) tank (1) történelem (1) ülés (2) váz (22) vezeték (4) video (5) yamaha (1) Címkefelhő

2017.06.14. 20:47 petersen

Kész a váza

Mit tesz az alapos tervezés, a pontos anyagválasztás és a terv szerinti kivitelezés:

vaza.JPGSzerintem elég szép lett

Technikában jártas, éles szemű olvasó egyből kiszúrhatta, hogy ez nem az, amin én dolgoztam. Amit én kezdtem faragni, az így nézett ki:

 img_20170613_192335.jpg

Sok kicsi fog sokra menni

 img_20170613_191447.jpg

Mérés és vágás után, szigszalaggal rögzítve

img_20170614_114447.jpgItt már hegesztve, csiszolás előtt

És, hogy az utca is tudjon róla, mekkora munkában is vagyok, két óra flexelés következett. Felváltva csiszolókorong, majd legyezőkorong, hajlatokban reszelő. Még este is rezgett a kezem, szerintem ha megfogok egy bögre tejet, simán meghabosítom.

 img_20170614_185740.jpg

Itt a vége, mehet a homokozóba

 Igen, merev villa hátul, springer elől. De nyugalom, nem chopper lesz.

1 komment

Címkék: váz romet


A bejegyzés trackback címe:

https://caferacer.blog.hu/api/trackback/id/tr9712593813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomchy 2017.06.14. 20:54:05

Lehet, érdemes lenne lehegeszteni a villa valaha volt forgástengelyét is, kisebb lenne a terhelés a felső váznyúlványon, meg merevebb is lenne a komplett vázad.
süti beállítások módosítása